ادامه مطلب

ادامه مطلب

در سال97 محقق شد؛ دومین جلسه ارتباط مستقیم شهردار منطقه9 با شهروندان از طریق سامانه 1888


شهردار منطقه9 در بيست و پنجمين جلسه ارتباط مستقيم شهروندان با مديران ارشد شهرداري تهران از طريق تلفن 1888 به درخواست ها و تقاضای شهروندان رسیدگی کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه9، سید علی مفاخریان با حضور در سامانه 1888 ضمن پاسخگویی به درخواست های شهروندان در خصوص موضوعات مربوط به منطقه در حیطه مدیریت شهري، دستورات لازم را براي رفع مشکلات مطرح شده از سوي شهروندان صادر کرد و اذعان داشت: سامانه 1888 پل ارتباطی خوبی بین مدیریت شهری و شهروندان است که امکان رسیدگی به درخواست ها، انتقادات و شکایات آنها را تسهیل کرده است.
وی به افزایش کمی و کیفی رسیدگی به پیام ها در 8 ماه ابتدای سال اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی با توجه به حجم پیام های دریافتی از شهروندان در حدود 98 درصد از پیام ها به صورت کمی و کیفی در بازه زمانی 8ماهه مورد رسیدگی قرار گرفته است.
شهردار منطقه9 تصریح کرد: سطح کیفیت و کمیت رسیدگی به درخواست های شهروندان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و همواره گزارش های سامانه 137 و 1888 در شورای معاونین رصد و مورد بررسی قرار می گیرد و پیگیری امور شهروندان با جدیت بیشتری دنبال می شود.
مفاخریان همچنین با تاکید به افزایش ملاقات های مردمی در منطقه و خدمت رسانی بیشتر به شهروندان گفت: علاوه بر روز های دوشنبه در ساختمان منطقه، در مساجد و بوستان ها نیز ملاقات با شهروندان برپا می شود که همین امر سبب توسعه رسیدگی به درخواست های شهروندان شده است.

شايان ذکر است در این نشست به درخواست تعدادی از شهروندان منطقه به صورت ارتباط مستقیم تلفنی پیرامون موضوعات مرتبط با مباحث شهری از جمله خدمات شهری و فضای سبز و عمرانی در منطقه رسیدگی شد و دستورات لازم برای اجرای آن صادر شده است.

 



print
1397/9/10rating
  نظرات